Lördag

GOD MORGON GOD MORGON!
För en gång skulle måste jag änså påstå att jag är uppe tidigt!

Åh vad jag ägde Black Jack bordet på jobbet igår,
En underbar kväll var det.
Allt flöt på skit bra, och inget jävla krångel!!!

Nu hoppas jag som fan att det flyter på lika bra denna kväll, dock tror jag inte det...
våra kortmaskiner brukar alltid krångla när vi ska sluta, vilket leder till att vi måste jobba över och sluta klockan 04:00 iställer för en halvtimma tidigare.

Det kanske inte låter så jobbigt, men när man är super trött i huvudet efter fem timmar av räkning och störande kunder vill man bara hem och dricka sitt after work vin!

Ska göra allt jag kan för att få komma där ifrån så tidigt som möjligt.
Som jag säger varje helg på jobbet, nu gör vi detta på rekord tid!
Nån gång borde det väl hända?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0