Måndag

Åh, jag drömde att jag fick en liten flicka..fan asså vad ledsen jag var när jag upptäckte att det bara var en dröm :(

Asså visst, jag har vart as anti ungar hela tiden men det var så jävla verkligt , ni vet det kan ju bli så ibland, att drömmen är så jävla äkta att när man vaknar så tror man för
en sekund att det fortfarande är så...

Aja jag får vänta ett par år till i alla fall

Dock när jag får en unge ska jag köpa denna spjäll sängen

Den kostar 900 - 1000$

Men det är de värt :)

Så jävla söt!!!!


Kommentarer
Postat av: Mia

Har själv drömt att jag har haft barn. Kändes så verkligt och var helt underbart! Men som sagt, man får allt vänta några år

2010-11-08 @ 12:51:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0