Sunday, bloody sunday

Gud vad jag saknar sommaren. Kollade precis på en bild från när jag och Bea skulle åka ut til hanhals och bada. Man blir nästan lite ledsen när man tänker på hur långt det är kvar. Nu är de snart dags att börja spara pengar till sommaren, så jag kommer ha råd med allt jag vill göra :) Prio1 är i alla fall Sunny Beach med brudarna, och Hultsfreds festivalen, vilket jag kan tipsa er alla om. Till Hultsfred kommer nämligen självaste Lars Winnerbäck att spela(!!!) och han får man inte missa, tro mig.
Förövrigt vill jag bara säga att :

veckans Yes är:
Hatt
Sportlife
och Lars Winnerbäck

Veckans NO:
För mycket vin på en Fredag
Arbetslös het
Benjamin Button <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0