Fredags knas?! BÖR LÄSAS! viktigt

Idag hörde jag en sak på radion som gjorde mig så jävla arg!!!

Dom prata om att det är förbjudet att skriva ut preventivmedel till Undomar under 15 år, alltså man får inte bli skyddad från at bli med barn på ett bekvämare sätt än kondom.

Detta gjorde mig så jävla irriterad, för att jag tycker att man måste faktiskt få välja själv om man är redo för sex eller inte, oavsett ålder. Är ma nredo så är man redo lixom, och ingen jävla gubbe ska få komma och säga till en att man inte får ha sex med den personen som man verkligen älskar ( eller den skit heta personen på festen som man bara får en chans på någonsin).

Vem som hellst fattar väll att man inte lyssnar på den lagen att man inte ska få ha sex innan man är 15. Jag tillexempelt förlorade min oskuld när jag var 14 år, och jag ångrar det inte för en sekund! Om det nu är så att man har ett seriöst förhållande men en kille/tjej och vill kunna ha sex utan den otroligt irriterande kondomen, så ska man väll ialla fall få äta piller för att slippa få en unge vid 14 års ålder!!! Vafan, bara för att han aldrig fått sex så betyder inte de att ingen anna år det!!!!

Detta är något man borde demonstrera mot.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0