Tillägnad Andreas Törnqvist

Man säger och tänker så ofta att man älskar sina vänner mest, och att man gör allt för dom. Men hur ofta ägnar man tid åt att berätta för just dom hur jävla mycket dom egentligen betyder? Det händer allt för sällan, så denna texten skall jag tillägna min bästa kompis Andreas Törnqvist!
Andreas är en mycket lustig person, som jag lärde känna genom Mia, när jag var runt 13 års ålder. Vårt örhållande började via mejl, och det tog en bra tag innan vi övergick till msn, och ännu en bra tid innan vi övergick till telefon.
Närmare 1-2 år kanske?(??) Hur som hellst. Sen den dagen då vi för första gången skrev till varandra på mejlen, så har jag alltid tyckt att han är en, Hel schysst person

Andreas är en av dom ärligaste, snällaste, underbaraste, roligaste personen som existerar på denna jorden. Han skull aldrig skada en fluga, och han är faktiskt den enda personen jag känner som säger att han skulle kunna dö för mig, och mena det. Jag skulle kunna dö för honom med.

Han har alltid tagit hand om mig som sin egen lillasyster, och han är ärligt, som en storebror till mig. Älskar han verkligen, och han är en av dom få människorna jg litar på, och det är guld värt. K

Kommer göra allt jag kan ör att vi skall kunna förbli vännr livet ut!!!! lita på mig :)

Andrea Törnqvist, bästa vänn!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0