Onsday

Hej hopp GummiSnopp!
Just nu sitter jag och dricker kaffe ur min Splajans nya Kaffe mugg ( Med lock och allt!!!!) och den kostade mig hela 200 kr...
rena rama rånet JAG VET! men den är ju så jävla tjeck.

Tre goda själ varför man ska ha en kaffe mug med lock:

1. Den håller värmen extremt mycket bättre än en utan lock
2. Jag slipper halsa i mig en hel kopp kaffe sekundrarna innan jag måste springa till skolan...
3. Jag slipper det äckliga kaffe fläckarna som blir till på mina kläder varje gång jag skvalpar en en skvätt.


ärligt, jag skiter i om den kostade 200, jag hade skitit i om den hade kostat 400, för detta är det bästa köpet på jävligt länge!!! Den är fin dessutom, små söta får på tihi..
Om ni nu undrar om ni kanske borde köpa en sådan liknande, så säger jag HELL YEA!

Typ en sån, fast min är MYCKET finare :)

Kommentarer
Postat av: Leia

Mja, det skulle ju vara bra att ha ibland alltså! :D



Hoppas du får en fin fredag!

Kramar

2009-04-17 @ 12:47:54
URL: http://onlyforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0