Jobb, Jobb, Jobb...



Hej soooooliga sverige , äntligen är du här <3
Synd bara att du inte kunde komma för några veckor sen då jag INTE jobbade -.-

Bortsett från att jag tvingas vara kvar här medans alla vännerna schteker på stranden är det rätt trevligt faktiskt. Jag jobbar med en super skön tjej (Julia Tysklind) som håller mig sällskap om dagarna, det är hennes förtjänst att jag inte har avlidit under arbets tid på grund av tråkighet.  

Just nu längtar jag bara tills jag får sluta så jag kan träffa Anders en liten stund, och sen rusa hem och ställa mig i duschen för att sedan förbereda mig inför Lygnevi =)

Ha de gött /Love Evelina

Kommentarer
Postat av: Julia

Update please!? ha en bra dag på jobbet! ;)

2008-08-04 @ 12:50:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0