Hultsfreds festivalen

Hej alla människor i tråkiga Sverige !
Detta sommar lovet har sugit rätt hårt, som alla sommarlov gör. Allt har varit pest, förrutom HULTSFRED ! :D

På Hultsfred lärde jag känna en massa underbara människor, som jag aldrig trodde jag ens skulle kunna prata med innan. Sen så var det ju såklart alla bra banden , så som Säkert, babyshambles, Serj Tankian, och festivalen höjd punkt THE HIVES <3

Som avslut vill jag bara säga : Jag älskar skinkost och allt annat med ost man kan ha på mackan!!!!!! tack carro för mackorna (Y)
 


Fiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiint :)


 

Kommentarer
Postat av: Robin

Hultsfred var sjukt jävla underbart!! men va hände med våran hultsfredsdeal? ;D

2008-10-07 @ 23:39:22
URL: http://www.wexey.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0