Serious sex only! (or?)

Jag undrar vad som skulle hända ifall man någon gång råkade slänga ut sig ett as garv under självaste sex akten. Inte på något hånfullt sätt, utan på ett glatt, och skojjsamt sätt.
Jag menar, sex ska ju vara skönt, sexigt, "nasty" , kan det inte vara extremt roligt också?
Skämt-sex tycker jag låter som en super bra Idé.
Men vad hade jag fått för reaktion av killen då? Jag tycker fan att det hela tiden ska vara så seiöst. Vilket jag aldrig är!
Om det någon dag händer att  jag har sex med en kille som får mig att skratta, och att de sedan leder till ett och annat as-garv under sexet, skall jag för evigt döma han till den bästa jag har legat med.
Så om vi nu ska sammanfatta meningen med detta blogg inlägget, så vill jag alltså göra er uppmärksammade om att detta är ett problem!
Tycker ni som jag, eller vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: Lucifer

Orka vara seriös! Sex ska vara en rolig grej. Enligt mig är de en av de roligaste sakerna en kille och en tjej kan göra med varandra, så palla vara seriös då.

Så ja håller me dig Eve! xD



Lucifer

2008-08-25 @ 23:13:46
Postat av: Julia

Haha! så jäkla skön!=)

2008-08-27 @ 00:07:18
Postat av: cove

sex är ju en rolig sak ju =) så man kan inte säga att det finns skämt sex jag har skrattat några gånger bara för det har varit roligt å de =)

2008-09-15 @ 22:57:58
Postat av: ;D

har hänt nåra gånger att jag o den jag haft sex med börjat asgarva. d e roligt xD .. men d e lite frustrerande om man hör nån skrika nått kul när man e mitt uppe i allt o liggandes på varandra börjar asgarva. XD ..

2008-09-22 @ 17:09:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0