Jazzzzz



God, I love it
Finns det seriöst något Roligare eller vackrare är Jazz? Riktigt klassisk och stilfull jazz? Skulle inte tro de.
Och det är inte bara dansen jag snackar om, musiken, stilen, allt! Helt underbart.
Jag är så glad att jag valde att dansa Jazz framför alla andra danser. Bästa valen i mitt liv.
Just nu dansar jag inte så mycket, bara 3 gånger i skolan, eftersom att jag inte längre går kvar i min gamla dansgrupp på Fyren. Har planerat att anmäla mig till "Lyrical Jazz" på Dans forum, men efter som att jag har minne som en guldfisk så har jag såklart tänkt på allt utan just de. Alltså har det inte blivit av ( En applåd till mig*)

Nu ska jag gå iväg och försöka skriva klart min jävla låt på gitarren. Började lite smått igår, och efter de har jag inte kunnat sluta. Det jobbigaste blir bara sen när jag fastnar och inte kommer på något att skriva....

Kommentarer
Postat av: Bajsbea

du är seg & det visste vi ju redan jazz må va finnt , men det skall va hiphop/street , funfunfun !

2008-09-06 @ 17:10:08
URL: http://endastbea.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0